Bloggvänner

tisdag 7 februari 2012

Kom igen, Vädergudar!!!

Alltså, - 31 igen denna morgon! 
Hur tänkte dom nu, Vädergudarna?? Igår gick det upp från -25 till måttliga -6, och snöstorm!! Nog för att jag gillar variation, men...

Egentligen är det ju bara att klä sig ordentligt när man ska ut, och röra sig i en takt att man inte blir svettig. Då är det svårt att motionera! Dessutom får jag så ont i ögonen när jag varit i kyla, en gammal köldskada tror jag.
Visst är det lätt att längta till sommar och värme såna här dagar!


3 kommentarer:

  1. Håller med! I morse hade jag klätt mig själv ordentligt men glömde att klä bilen så när jag skulle hem hade låset frysit ihop så den gick varken låsa upp med knappen på nyckeln eller nyckeln. Det är INTE lycka det!

    SvaraRadera
  2. Ja nog varierar tempen. Vi hade också bara minus 3 igår och helt plötsligt var det 14 minus på kvällen.
    Kylan verkar hålla i sig.

    Praktsalvian, Salvia patens. är så fin, otroligt blå.
    Jag har några sådder som börjat visa sig, för den växten har jag varje sommar. Jag har försökt vinter förvara knölarna men det har misslyckats så jag sår nytt varje år.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Wow vilken fin bild!
    Min favorit färg.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad, då blir jag glad!
Det är alltid kul se om nån läst mina funderingar;-)

Du kan kommentera även om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress. Klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå!
Åsa