Bloggvänner

måndag 13 augusti 2012

När man inte äter kakor...

Jag som inte äter kakor eller annat med socker, gjorde mig häromdagen ett...KAKFAT!
Undrar vad jag ska servera på det då...? Men fint blev det!





















Är hemkommen efter en veckas äventyrligheter som utställare på Noliamässan i Piteå. Har hjälpt min kompis AnnaLena i hennes monter. Spännande och roligt;-)
Har även träffat Berit med bloggen My rented garden. En härlig tjej med en otrolig trädgård. Men mer om det en annan dag;-)

3 kommentarer:

  1. vilket fint kakfat du gjort!!Tack för sist, kul att få ha er boende här.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken snygging! Vad duktig du är! Har länge velat ge mig in på något sånt... :)
    Du kan ju alltid baka lite LCHF-kakor/godis och lägga på din underbara skapelse! :)
    ha en toppen dag!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad, då blir jag glad!
Det är alltid kul se om nån läst mina funderingar;-)

Du kan kommentera även om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress. Klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå!
Åsa