Bloggvänner

torsdag 1 mars 2012

Stabilt!

Snöläget vid Västerbottenskusten känns stabilt!
Tänkte gå ut i växthuset en liten sväng, trodde jag kanske hade nåt "braåha" där inne. Men det blev mer som en sydpolenexpedition innan jag var klar. 

Växthuset känns lite avlägset och svåråtkomligt

Hm, mycket snö, typ...

Tur det finns "trapperutrustning" i huset;-)

Men inte iddes jag gräva mig ner 130 cm för att komma in där inte...nån måtta...fast  det luktade vår och växthus därinne...

Lille Ludde känner sig extra liten

Där bakom plogkanten ligger trädgården....Men den kommer väl fram till våren;-)

1 kommentar:

  1. Anade faktiskt en spricka i stabiliteten idag! Vägen hade tinat upp och den var något spårig!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad, då blir jag glad!
Det är alltid kul se om nån läst mina funderingar;-)

Du kan kommentera även om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress. Klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå!
Åsa