Bloggvänner

måndag 16 juli 2012

Dit och tillbaka igen;-)

Hemma igen efter en intensiv, men fantastisk trädgårdsresa till Stöcksjö! Tack alla härliga trädgårdsmänniskor för att vi fick komma och titta in hos Er! Och tack till alla mina fantastiska, trädgårdstokiga reskamrater! Visst gör vi om det, för det här är ju så kul!
Nu ska jag smälta intryck, sortera fotofångst och plantera "något litet" som följde med hem...
Bland mycket annat fastnade detta både i mitt bildminne, och i kamerans...
För mycket av det goda kan vara....alldeles underbart! 
Blå bergsvallmo i mängder, några vita har smugit sig in också! Läckert! 
Randgräs, med ogräsvarning. Så snyggt i utkanten av trädgården, med skogen som bakgrund. Fräckt med brandliljan, också med ogräsvarning, som utropstecken i det sobert vitgröna. Snyggt!


Jag förundras också över det helt otroliga i mer än 10000(!!!)visningar på min blogg! Särskilt med tanke på att uppdateringar blivit glesa nu i sommarstöket. Jag är så glad över alla trevliga kommentarer jag får, och jag lovar att det kommer att bli mer aktivitet på bloggen vad det lider...

Jag vill också hälsa en ny följare, Ingenjörernas trädgård, välkommen hit till mina tokerier;-)

2 kommentarer:

  1. Det skulle ha varit trevligt att få fara, var så kul och inspirerande när jag var med till Skellefteå men jag hade ju några småtroll att ta hand om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Småtroll är ännu roligare än blomster;-) Det kommer fler resor!

      Radera

Skriv gärna en rad, då blir jag glad!
Det är alltid kul se om nån läst mina funderingar;-)

Du kan kommentera även om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress. Klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå!
Åsa