Bloggvänner

fredag 25 november 2011

Blommande fredag - Kalla fötter!


Kalla fötter kan man få ibland, av högst skilda anledningar och i skilda sammanhang.
Rent bokstavligt kalla fötter fick nog Mannen när han häromkvällen skulle tvärhämta nåt ute på altanen. Barfota stegade han iväg ut, och kom tillbaka illa kvickt! Altanbrädorna glittrade av frostkristaller och termometern visade 8 minusgrader! Gissa om han sen försökte stoppa ner sina kalla fötter under MITT täcke....

Vill ni se flera kalla fötter finns de hos Roses and stuff


10 kommentarer:

  1. Brr, istappar under täcket är kallt. Tur att det numera är få som inte har skor för det låter kallt ;-)

    SvaraRadera
  2. Stackars dig som fick de kalla fötterna under täcket:)
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Fniss, det var sannerligen en bokstavlig tolkning:) Kul!
    Ha det fint,
    Charlotta

    SvaraRadera
  4. Ett bidrag precis i min smak :-) Fast kalla fötter under täcket kan jag vara utan.

    Ha det fint!

    /Anna

    SvaraRadera
  5. Nämen huuu vad kallt.....
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  6. Brrr, känner så kallt det måste varit, fy att få in dem under täcket ! Kul tolkning !
    Ha en fin adventshelg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  7. Det måste ha varit kallt:) Burrr...
    Trevlig första advent!

    SvaraRadera
  8. Kalla som bara den gissar jag att de fötterna var. Ha en fin advent/Gela

    SvaraRadera
  9. Fniss...gissar att han inte fick värma fötterna under ditt täck...

    SvaraRadera
  10. Ja, jag förstår att mannen fick kalla fötter.....
    Ha en bra helg.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad, då blir jag glad!
Det är alltid kul se om nån läst mina funderingar;-)

Du kan kommentera även om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress. Klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå!
Åsa